wasmaschiene siemens f 1600 |
| Terug naar de categorie | Wilt u uw topic of reactie wijzigen? Log dan in. Inloggen op Wasmachines.nl |
|
Geplaatst door: adrie Geplaatst op: 05-02-2012 11:31 |
| de deur gaat niet meer open waarschijnlijk de schakelaar kapot is er een noodopener |
|
Geplaatst door: HarryO Geplaatst op: 05-02-2012 12:42 |
| F1600 is niet het type nummer maar een serie modellen. Het juiste nummer staat in de deurrand maar daar kun je nu net niet bij. Kijk voor het volledige type nummer in de handleiding. Als er een noodontgrendeling is zit deze meestal bij de pomp in de vorm van een trekoogje of speciale schroef. Is dit een machine met een hendel aan de deur of een drukknop? Bij een hendel aan de deur werkt soms de truuk om met een stukje dun touw om de deur rand heen te gaan en dan het touw richting het scharnier te trekken, je duwt dan de handel uit de vergrendeling. |
|
Geplaatst door: adrie Geplaatst op: 05-02-2012 12:55 |
| hartelijk bedankt harry de deur is nu open er zat een nood opener boven de pomp het type in de deur staat wh 71690/17fd810100069 |
|
Geplaatst door: HarryO Geplaatst op: 05-02-2012 14:34 |
| Is de deur schakelaar nu defect of stond er nog te veel water in omdat hij niet wilde afpompen? |
|
Geplaatst door: adrie Geplaatst op: 06-02-2012 11:44 |
| hoi harry ik zelf denk de schakkelaar het is een gecombineerde aan uit en de deur bij elkaar ik heb wel wat water afgetapt maar was niet zoveel paar schaaltjes groetjes adrie |
|
Geplaatst door: HarryO Geplaatst op: 06-02-2012 19:37 |
| Service manual van een vergelijkbare WM71631. De schakelaar zit in lijn met de aan/uit schakelaar. Als het schuivende gedeelte blijft hangen dan de schakelaar vervangen. |
|
Geplaatst door: adrie Geplaatst op: 06-02-2012 21:13 |
| oke harry hartelijk bedankt voor de tip we gaan dit proberen als het is gelukt laat ik dit ff hier weten groetjes adrie |
Filter opties laden...

.jpg)

.jpg)