Siemens WM 16 S440 foutcode F 37 |
| Terug naar de categorie | Wilt u uw topic of reactie wijzigen? Log dan in. Inloggen op Wasmachines.nl |
|
Geplaatst door: Nelly Geplaatst op: 04-02-2012 16:53 |
| Nog even een melding de vorige was ook van mij, nu het tyoe van de wasmachine erbij. Is het misschien de temperatuur sensor, zo ja waar zit dat en kan je die appart bestellen? Help ik wil wassen!!! Kan het nl. niet vinden bij de onderdelen. |
|
Geplaatst door: HarryO Geplaatst op: 05-02-2012 12:19 |
| Is meestal de temperatuur sensor en zit in of bij het verwarmings element. Eerst al het water er uit laten lopen anders word het een zwembad. Onderdeel nummer 170961 en is verkrijgbaar bij de witgoed onderdelen winkel. Controleer voor de zekerheid eerst even of niet gewoon het stekkertje er af geschoven is. Volgens mij heeft deze machine het element aan de achter kant zitten, verwijder de plaat aan de achterkant. Element zit in het onderste gedeelte van de kuip. |
|
Geplaatst door: Marja Geplaatst op: 05-02-2012 12:25 |
| Mijn wasmachine geeft ook F 37 aan. Deze staat in de garage. Misschien te koud/ bevroren? |
|
Geplaatst door: Nelly Geplaatst op: 05-02-2012 12:32 |
| We gaan aan de slag, wasmachine staat bij ons ook in schuur, maar is wel verwarmd, dus misschien toch te koud geworden in de schuur, is misschien wel niet stuk.....bedankt voor de reacties. |
|
Geplaatst door: Shaula Tak Geplaatst op: 05-02-2012 22:35 |
| Mijn Bosch geeft ook foutmelding F37... al 3 dagen. Staat ook in een koude schuur. Helpt verwarmen van de ruimte? Vandaag starte hij 30 seconden en liet water in maar sprong toen weer op de foutmelding. Help... nu staat er ook nog water in, wat nu?? |
|
Geplaatst door: HarryO Geplaatst op: 06-02-2012 07:20 |
| Laat het water weg lopen via de pomp of door de afvoer slang in een afwasteil te leggen. |
|
Geplaatst door: HarryO Geplaatst op: 06-02-2012 07:30 |
| Of het inderdaad aan de omgevings temperatur ligt zou je kunnen testen door de ruimte te verwarmen of door in de machine een paar liter warm/heet water te gooien. De temperatuur opnemer zit in of bij het element. |
|
Geplaatst door: Nelly Geplaatst op: 06-02-2012 10:27 |
| Ik heb de schuur die al verwarmd is extra verwarmd en nu doet de wasmachine het weer.....fijn hé winterweer |
|
Geplaatst door: Shaula Tak Geplaatst op: 06-02-2012 10:56 |
| Hij draait hier ook weer, nadat ik er vanacht een extra elect. kacheltje bij had gezet. Dank je wel Harry en Nelly voor jullie support en advies!! |
|
Geplaatst door: zonnetje Geplaatst op: 11-02-2012 12:04 |
| Bij mij id de schuur hetzelfde probleem. Ga gauw een kachel erbij aanzetten! |
Filter opties laden...

.jpg)

.jpg)