indesit wasmachine |
| Terug naar de categorie | Wilt u uw topic of reactie wijzigen? Log dan in. Inloggen op Wasmachines.nl |
|
Geplaatst door: eddy beekman Geplaatst op: 04-02-2012 10:07 Gewijzigd op: 06-03-2012 21:40 |
| hallo wij hebben een indiset wasmachine van een paar jaar oud sinds van de week maakt hij heel veel lawaai lijkt net een trein die voorbij dendert, sinds vandaag centrifugeert hij niet meer en de trommel draait niet meer het lijkt wel of de v snaar kapot is nu is mijn vraag kan dat gemaakt worden of is het tijd voor een nieuwe groetjes eddy |
|
Geplaatst door: HarryO Geplaatst op: 04-02-2012 10:43 |
| Graag type nummer zoals in de deur rand staat. Al hij lekt bij de as van de trommel dan is het zeker dat de keerring hiervan defect is en nu ook de lagers. Afhankelijk van het type kun je dit simpel tot in het geheel niet vervangen. |
|
Geplaatst door: eddy beekman Geplaatst op: 04-02-2012 11:26 |
| type wil e45 groetjes eddy |
|
Geplaatst door: HarryO Geplaatst op: 04-02-2012 15:30 Gewijzigd op: 04-02-2012 15:30 |
| Weet je zeker dat het niet WIL145 is? Dus 1 ipv E? Service manual van de WIL145EU en de WIL145DE. Bij de DE versie kun je de lagers vervangen, bij de EU versie is dit afhankelijk van het serie nummer. Site is traag, even wachten en dan rechts onderaan kiezen voor "Get Manual" |
|
Geplaatst door: eddy beekman Geplaatst op: 06-03-2012 22:06 |
| hallo wij hebben een indesit wasmachine van een paar jaar oud maakt veel lawaai net een trein die voorbij dendert, sinds vandaag centrifugeert hij niet meer en de trommel draait niet meer het lijkt wel of de v snaar kapot is nu mijn vraag kan dat gemaakt worden of is het tijd voor een nieuwe groetjes eddy |
|
Geplaatst door: HarryO Geplaatst op: 07-03-2012 09:00 |
| Had ik toch beantwoord? Mijn vraag was of het type nummer klopte. Afhankelijk hiervan kun je hem (zelf) repareren. |
Filter opties laden...

.jpg)